001

Ensin oli suo, kuokka ja.. ei aivan, vaan veljekset, varasto ja vilkas mielikuvitus.

Kesällä 2020 kaksi varastoduunaria keskusteli tauollaan niitä näitä, kun puheenaiheeksi päätyi uusi juomailmiö – seltzerit.

Ohimennen mainittu heitto uutuusjuomiin liittyen eskaloitui nopeasti ajatukseksi oman seltzerin valmistamisesta.

001

Syttynyt innostuksen kipinä ei suostunut monista epäilyksistä huolimatta sammumaan, joten ideaa oli pakko lähteä toteuttamaan käytännössä.

Jo samalla viikolla hankittiin valmistukseen vaadittavat välineet ja raaka-aineet, sekä valmistettiin ensimmäinen erä Heimo Seltzeriä!

Tästä alkoi käänteentekevä hetki, jolloin kaikki vapaa-aika käytettiin uuden opettelemiseen ja viikonloput kuluivat lähes poikkeuksetta testierien kimpussa.

002


Juomien kehittyessä alettiin järjestämään maistiaisia ja kun lopulliset reseptit ja lanseerausmaut oli valittu, päätettiin juomaa lähteä myymään Tampereelle.

Paikallinen panimo vastaanotti idean innoissaan ja mahdollisesta tuotannosta sovittiin keväällä.

Tuote oli saatettu kahdestaan onnistuneesti maaliin, mutta tarve apujoukoille oli kasvanut. Visuaalisuuden, myynnin ja markkinoinnin osaajat löytyivät omasta kaveripiiristä ja ”Heimosto” täydentyi nopeasti puuttuvilla palasilla.

003

Mutta mitä Heimo loppujen lopuksi on? Idea omasta seltzeristä syntyi kahden ihmisen käymän keskustelun ansiosta. Idean konkretisointi tapahtui toinen toistensa rohkaisemana.

Apu yrityksen kehittämiseen eri osa-alueilla löytyi kaveripiiristä. Maut valittiin ystävien avulla.

Aina ideasta lopputuotteen hyllylle saamiseen saakka kaikki on tehty yhteisvoimin.
Koska uskomme sen olevan ainut tapa onnistua.

004

Tämän takia koemme, että tehtävänämme ei ole vain tarjota ihmisille raikas ja maistuva juoma, vaan saattaa heidät toistensa luo, koska parhaat asiat tapahtuvat yhdessä.

TOGETHER

is

better

005

Oletko täysi-ikäinen?